Thursday, December 01, 2005

Hokkien Song 志明与春娇

Heard a hokkien song on a taiwan variety program couple of nites ago. Sang by Wu Yue Tian (May Day) . U should know by now that hokkien songs are typically not my tea. But this one kinda captured me hehehe. Plus the lead singer from May day is cute. What is the song all about? hmm.. lost love..heartbroken guy's sad story. 志明真正不知要按怎 为什么爱人不愿阁再相偎 春娇已经早就无在听 讲这多其实拢总拢无卡抓 走到淡水的海岸两个人的爱情 已经无人看已经无人听啊 我跟你最好就到这 你对我已经没感觉 到这冻止你也免爱我 我跟你最好就到这 你对我已经没感觉 麦阁伤心麦阁我这爱你你不爱我 志明心情有影寒 风这大你也真正拢没心肝 春娇你哪无要和我播这出电影 咱就走到这位准底煞

No comments: